FAQ

Meest gestelde vragen

Meest gestelde vragen over Misterdot

Misterdot

De meest gestelde vragen hebben wij alvast beantwoord voor jou. Staat de vraag er niet tussen mail ons gerust.

Hoe lang duurt het voordat mijn website wordt opgeleverd?

Via de website plan je een belafspraak in, wij bellen jou op het moment dat het jou uitkomt. Na ons telefonisch contact en nadat wij de benodigde input van jou hebben ontvangen gaan wij aan de slag. Je website zal na één of uiterlijk twee werkdagen worden opgeleverd.

Zijn er nog andere kosten waar ik rekening mee moet houden?

De abonnementskosten zijn de enige kosten die wij in rekening brengen. Hierbij zit alles inbegrepen: ontwikkeling website, onderhoud website, e-mail, domeinnaam, hosting en SSL certificaat.

Updates van bijvoorbeeld teksten of afbeeldingen voeren wij in jouw opdracht een aantal keer per jaar gratis door, het aantal gratis wijzigingen is afhankelijk van het pakket wat je afneemt.

Jullie zijn wel erg goedkoop, zijn de kwaliteit en de service wel goed?

De kosten voor webdesign en hosting zijn door nieuwe technieken al jaren dalende. De meeste aanbieders van websites werken met nog met oudere achterhaalde technieken of laten hun klanten niet mee profiteren van de nieuwe mogelijkheden.

Wij doen dit anders en bouwen websites op een moderne manier met de allernieuwste technieken, dit zie je terug in de prijs en in de service.

Heb je nog twijfels? Neem dan contact met ons op zodat wij je kunnen laten zien dat kwaliteit en service niet meer duur hoeven te zijn.

Word ik eigenaar van de website ?

De websites die door Misterdot worden gebouwd blijven eigendom van Misterdot. De reden de websites van Misterdot veel door ons ontwikkelde software gebruiken die ons helpt bij het snel en effectief ontwikkelen, onderhouden en updaten van je website.

Je zou dit kunnen vergelijken met het leasen van een auto. Voor een maandelijks vast bedrag rijd je in goede auto waarbij de leasemaatschappij al het onderhoud voor je uit handen neemt. Je rijdt zorgeloos zonder eigenaar van je auto te zijn.

Domeinnamen

Meest gestelde vragen over domeinen die je via Misterdot registreert lees je hier.

Ik heb al een domeinnaam, kan ik deze ook gebruiken?

Indien je al een domeinnaam hebt dan kun je deze zonder problemen aan je pakket bij Misterdot koppelen. Hiervoor verhuizen wij de domeinnaam en zullen wij de domeinnaam voor je beheren.

Voor de verhuizing van je domeinnaam vraag je bij je huidige provider de token op. De token is een unieke code die aan je domeinnaam is gekoppeld waarmee deze verhuisd kan worden. Andere namen waar een token onder bekend is zijn o.a.: authkey, verhuiscode, authorization key en authinfo.

Kan ik een extensie gebruiken die niet standaard in het pakket zit?

Bij Misterdot kunnen wij 99% van alle domeinextensies leveren. Heb je een andere extensie op het oog dan die in het pakket is opgenomen? Neem dan even contact met ons op voor de mogelijkheden en eventuele meerprijs.

Kan ik meerdere domeinnamen aan mijn pakket koppelen?

Meerdere domeinnamen kunnen zonder problemen aan je pakket worden gekoppeld.

Word ik eigenaar van de domeinnaam die ik bij jullie registreer?

Ja, de domeinnaam wordt op jouw eigen naam geregistreerd.

l

Contract

Meest gestelde vragen over je contract bij Misterdot vind je hier. Staat de vraag er niet bij mail ons gerust.

Mijn huidige pakket past niet meer bij wat ik nodig heb, kan ik deze upgraden of downgraden?

Het upgraden of downgraden van een pakket is altijd mogelijk. Neem voor vragen en advies contact op met support@misterdot.nl.

Wat is de contractsduur?

De contractsduur is één jaar. Voor particulieren is het contract na het eerste jaar maandelijks opzegbaar zijn. Voor zakelijke klanten wordt het contract automatisch met één jaar verlengd. De opzegtermijn is één maand.

Hoe betaal ik?

Na de oplevering van je website ontvang je een factuur die via automatische incasso van je rekening afgeschreven zal worden.

Hoe kan ik mijn website opzeggen?

Wij vinden het uiteraard jammer dat je weggaat maar opzeggen is net zo eenvoudig als een een aanmelding. Je kunt hiervoor een e-mail sturen naar support@misterdot.nl met daarin je pakketnaam en de datum waarop je het pakket wilt opzeggen.

Ben je niet tevreden over onze dienstverlenging dan horen wij het uiteraard ook graag. Wij zullen onze uiterste best doen om ervoor te zorgen dat je weer een tevreden klant zult zijn!

Hosting

Meest gestelde vragen over de hosting van je website vind je hier. Staat de vraag er niet bij mail ons gerust.

Jullie websites zien er goed uit maar hebben jullie ook echt verstand van hosting?

De websites die wij maken worden gehost op ons eigen Misterdot hostingplatform. Dit platform is speciaal ontwikkeld voor de websites van Misterdot en is voorzien van de nieuwste technieken en standaarden zoals SSL, IPv6, DNSSEC. De website internet.nl geeft ons een score van 100% op de laatste internet standaarden, het rapport vind je op: www.internet.nl

Hoe werkt de Fair Use Policy voor mijn dataverkeer?

Wij hanteren geen harde limiet voor de hoeveelheid dataverkeer die je verbruikt maar hanteren een Fair Use Policy (FUP). Hiermee wordt bedoelt dat je in principe onbeperkt dataverkeer hebt maar dit wel in verhouding moet blijven staan met de hoeveelheid dataverkeer die andere gebruikers van Misterdot verbruiken.

Mocht het dataverkeer van je pakket erg hoog worden dan nemen wij contact met je op om samen een oplossing te bedenken.

Wat is de uptime van jullie hostingplatform?

De uptime van ons hostingplatform is meer dan 99,99%. Hiermee bedoelen we niet alleen dat je website bereikbaar is maar dat deze ook voor 99,99% van de tijd razendsnel is zonder snelheidsdips op piekmomenten.

Maken jullie backups van mijn website?

Backups worden uiteraard dagelijks door ons gemaakt en worden opgeslagen in een ander datacenter. Heb je een restore nodig van je website? Neem dan even contact met ons op.

Ja! Ik wil een nieuwe website

Wil je al direct een nieuwe website voor je bedrijf bestellen of heb je vragen? Vul dan je gegevens in en wij nemen z.s.m. contact met je op.

Misterdot

Bel mij terug

Vul het onderstaande formulier je telefoonnummer in en wij nemen z.s.m. telefonisch contact met je op.

Wil je liever zelf bellen wanneer het jouw uitkomt, geen probleem. Wij zijn bereikbaar tijdens kantooruren.

Tel: 085 - 016 05 04